en klar

wahhh har ridit Trixie nu, hon var riktigt fin faktiskt :D
Ska ut och rida Timmy på banan nu, och sen ska jag skritta en sväng på Rickiiisen i skogen :)

Kul att jag kom på nu att jag ska röntga bäckenet klockan åtta imorrnbitti! Härligt stressigt det kommer bli till tävlingen efter det! haha!
Plus att jag är totalt livrädd för att röntga bäckenet nu.. alltså jag vet att det inte kommer göra ont och så, men jag tänker fortfarande på hur det var när bäckenet var nybrutet på Irland, och dom skulle flytta över mig till röntgen-bordet. PAAAIIIIIN! Fy i helvete vad det gjorde ooooooooont. Ni kan inte fatta, jag har aldrig varit med om sån pain förut. shit.
Värsta var att jag verkligen kunde känna hur benen flyttades runt också. fyfan. Jag börjar fan gråta när jag tänker på det. Svettas börjar jag också göra.. helvete. Så nu kanske ni fattar att jag är rädd för röntgen :P

Nej nu ska jag kräla ut, enda rätta

peace

Förresten så flippade jag och Pilly över telefon igår :P När vi kollade på so you think you can dance :P hhahahh ! Båda våra favoriter Kupono och Phillip var i botten och riskerade att åka ut. Men icke :D WIHO dom sitter säkert en vecka till! sweeeeeet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0