Birthday sex

Jeremih - Birthday sex , sschöön låt!

Idag ska jag till Stockholm med Pilar, Fudde och Marre :D Blir nog stan en sväng först, jag måste fan ha ett par nya skor. Funderar på ett par låga converse, men grejen är den att jag kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska ha ett par vita eller ett par lila. Vita passar ju till allt, men dom lila är så jävla snygga så jag dör. aja vi får se. Kanske blir båda.

Sen ska vi till Grönan, haha jag älskar grönan även om jag inte åker något. Jag är nog den fegaste jag vet gråter av blåtåget och jag vågar inte ens gå spökhuset. haha!


På måndag åker jag till Kamenskys, jag har saknat min Virrepirre! Känns typ som om det vore sju år sen jag träffade honom.





The way you make me feel♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0