6 månader

Min OH so secret lover och jag har varit tillsammans i 6 månader idag. 6 månader är en jävla lång tid, men jag har aldrig älskat någon såhär mycket förut! <3 Synd bara att vi måste hålla det hemligt, men det är nog bäst så. Älskar dig iaf <3

Veckan hos Kamenskys har varit flipp, jag har garvat som jag aldrig har gjort förr, jag har sovit alldeles alldeles för lite, och jag har svettats floder ute på ridbanan. Jag har även lyckats vara inblandad i ett krig med flugsmällare, sopkvastar och ljusstakar. Fredric, Ebba, Gustav, och Sofia har gjort min vecka iallfall.

Ensam hemma hela helgen är jag också, ganska skönt. Men det vore ännu skönare om jag hade haft körkort.

Och Grattis Carro som vann i Falsterbo, bäst är vad du är. Nu ska jag kolla på tv och dricka cola, roligare fredagskvällar finns.



peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0