vad fan ska jag göra?

Helvetes jävla skit! Hur jag än gör blir det fel , och hur du än gör blir det fel. Allt blir fel. vad fan ska jag göra? Låter som att du tror att jag har blivit värsta psykfallet. vafan ska jag göööra då :(
Jag säger alltid vad jag tycker, det kommer jag alltid att göra. Take it or leave it.
Efter så lång tid kan allt inte bara bli helt normalt igen. det fattar väl förihelvete alla? eller?
Jag får fan panik av det här , för jag vet faktiskt inte vad som egentligen är bäst. Att träffa dig igen, eller bara skita i det och glömma dig. Glömma allt som har med dig att göra. Jag har det så jävla bra nu, och jag vet fan inte om jag orkar att du ska komma och fucka upp allting. Jag kan inte ändra mig för dig, inte för någon. Och jag mår inte dåligt, verkligen inte. Jag har världens bästa vänner, suveränt fina hästar, en mamma som är bättre än vad någon annan mamma någonsin kommer bli. Jag behöver inte dig. fattar du, jag tänker inte ändra mig för dig. Aldrig någonsin!
Och kom fan inte och säg att jag har stängt av alla känslor. Vad fan vet du om det, du känner inte mig. Jag är inte samma person som jag var då. Alla ändras. jag och du.
Nu fick jag för mig att vara elak, alltid så. För att inte bli ledsen måste jag. Jag vet inte, jag orkar fan inte med det här en gång till.

vad ska jag göra?
kan allt inte bara bli bra? Nu knäpper jag med fingrarna och hoppas att allt är bra imorrn.
det kommer det inte att vara, det kommer det aldrig bli. Det kommer nog alltid kännas fel, konstigt.

nej, jag orkar inte.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0