Uppsala

Tju!

Sitter hemma hos Pilar, hon är i Heby på träning.
Idag så var Pilly, jag och Fudd i Uppsala, astrevligt :) Först käkade vi Kinamat, och sen blev det lite shopping :)
Jag köpte ett par jeans, fett bra affär gjorde jag ;) Först på en affär kostade dom 1400 typ och sen på den andra där jag köpte dom kostade dom bara 800 spänn :D way to go corr! Sen köpte jag lite smink också, och sen när vi kom tillbaka till Sala köpte jag underkläder på HM :)
Seriöst, vi träffar alltid på konstiga människor när vi gör nått :P Två asäckliga gubbar, jag trodde att jag skulle dö allvarligt talat! haha!

Nu sitter jag som sagt hemma hos PB och chillar. Kollar på tv, bloggar och lyssnar på musik samtidigt ;) Ibland är det bra att vara tjej serrni! :D

over and out
corr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0