träning soon :D:D

Hejpa!
Idag är det en suverän dag, jag är på jättebra humör :D
Kom nyss in från stallet, har vart ute sen kl 9 typ. Så ni kan ju räkna ut hur många timmar det är ;)
Red ut på Timmy och Ricki, satan va skönt väder det var :D mmaaassa sol :D Och hästarna var så sjukt pigga, så det var råkul. mehehe, Rickan och jag drog ett reeejs på gräsvägen:D

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli kvart över två så att jag kan gå ut och fixa Trixie tills träningen :))) wihu!
Kul att träffa Emma och Alle också :)
Sen, mina kära vänner ska jag till PB :D:D:D:D:D Hon kommer säkert klubba mig med något hårt i huvudet, för jag är på så bra humör så jag blir hetsig :D

Imorrn börjar skolan, och haha inte ens det känns jobbigt med mitt humör ;D eller jo lite . men inte så mkt :P

Nej, jag ska nog ta och byta om nu, och ta nått att käka så jag inte svimmar på hästryggen.

hörsdå
pussdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0