THA WEEK MY DUDES

HEJ :D

jag har förbannat tråkigt! Sitter och väntar på att Lipstick jungle ska börja :D:D hoppas det är bra!

hmm, kan ju skriva vad som händer den här veckan, för jag tror verkligen att ni bryr er råhårt :d

tisdag; Går i skolan till kvart över 9. ;D maha! Hem och rida, och sen till Vås och spänna tandställningen! AJ
onsdag; skolan, och sen rida och PLUGGGGGA
torsdag; skolan till elva bara , och sen hem och rida 2 st, och sen hoppträning på Skästa med Trixie :D
fredag; skolan, och sen ska jag nog hem till Miss Lina Selander som fyller 18 puckar :D
lördag; rida och hoooka upp med Pilly och Marre , mina älsklingar
söndag; rida och ännu en gång få ångest över att det är måndag nästa dag

kul vecka va? ah iallafall ridningen och tjejerna. skolan kan man skippa :)
förresten hade jag VG på svenska-provet :D im the best!

sen är jag sviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinglad också :D
pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0