söndag var det

och som sagt så är det veckans värsta dag! USCH är ett ord som beskriver söndagar mycket bra tycker jag! Imorrn är det måndag, och en hel skolvecka kvar tills det är fredag och helg igen. Det är egentligen taskigt mot helgen att skolveckan är längre. Alla säger ju att allting ska vara så rättvist. Så varför inte ha lika långa helger som skoldagar? jatack, jag skulle inte sura ihop iallfall!

Imorrn tror jag vi ska snacka om varsin sak på svenskan. Jag ska ta med något mycket speciellt ;) haha, nej men seriöst jag vet verkligen inte vad jag ska stå därframmer och babbla om. hmm, ville ju ta med mig Ruppa och berätta om honom, men inte ville han det heller..  skitsamma, jag tar väl en utsliten jävla tandborste eller något.

Näe, nu ska jag isa framför tvn , och sen lyssna klart på New Moon! Har bara två timmar kvar , och jag siktar på att jag ska ha lyssnat klart idag ;)

Och i födelsedags present önskar jag mig en snygg kille. Helst ska han heta Robert. jaa, helst också Pattinson i efternamn. Och så ska det helst vara orginalet himself också :) det ska ni väl kunna fixa?

pussdå

Kommentarer
Postat av: pb!

klart vi kan fixa det, lätt som en plätt ;):P



ps du kommer aldrig bli klar idag :P haha! ds

2009-01-18 @ 20:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0