SÖMN

Sömn är min bästa vän. Sömn är snäll, gullig, skön, bäst, och allt såntdär.
Ska gå och lägga mig snart tänkte jag, eftersom att jag ska tävla imorrn.
Vi får väl se om jag kommer upp ur sängen imorrn, fast det brukar gå lättare att gå upp kl halv fem när man ska tävla än när man ska upp sex när det är skola. Konstigt dedär.
Men imorrn ska jag iaf bara gå upp halv sju ! kors i hela jävla taket.

Sen måste jag klaga på våra datalektioner i skolan! Dom förstör för mig nu! För nu när jag är hemma och ska skriva som jag alltid brukar går det skitdåligt! I skolan ska man ju tydligen ha vissa fingrar på vissa ställen.
Hm, ja om hon tycker så läraren så kan hon ju ta sina fingrar och stoppa dom på ett visst ställe.

over and out.
corr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0