sjukgymnasten

hejsan!

Idag var det skola såklart, fast jag slutade 11 så det var inte så jobbigt :)
Var hos sjukgymnasten också idag, för att jag är fortfarande stel efter att jag bröt bäckenet. Och mina muskler hade blivit korta, så jag ska stretcha och hålla på. Ska tillbaka om två veckor. Och sen så har mina fötter blivit konstiga också :P Nej men efter olyckan så har dom typ "vridit" sig lite så att dom pekar åt lite olika håll när jag står helt vanligt. Och sen måste jag ha hålfotsinlägg också för att jag är så plattfot :P det är tydligen därför mina knän typ pekar innåt :P
haha säg något som är bra med mig egentligen?


haha, aja.
Lyssna på Jackie Boyz  - Ooh Aah sounds, svinbra låt verkligen!! :D

och så gå in på rnbxclusive.com , asbra musik och så :) i like!


näej, jag ska kila. ska duscha, platta håret och sådär. Så jag slipper göra det imorrn bitti :)

over and out
corr

Kommentarer
Postat av: esset sandra

du är väldigt väldigt rolig :)

2009-01-29 @ 17:25:29
URL: http://saandraolsson.blogg.se/
Postat av: karro

haha, ja har också korta å stela muskler och kliver snett med fötterna så måste ha inlägg ;) du är inte ensam carro :D.

2009-01-29 @ 21:15:08
URL: http://nninnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0