SALT

Jag var så jävla sugen på salt så att jag höll på att svimma. Det slutade med att jag var tvungen att gå på salt-jakt! Det blev en lyckad jakt och jag hittade nå jävla kex med salt på :D Så det sitter jag och pressar nu. Nu vart jag förbannat törstig också :P
Sen borde jag skämmas också! Jag hade ett nyårslöfte, och det var att inte äta godis, och onyttig mat och så. Och gissa vad jag min smarthjärna köpte redan klockan halv ett inatt? KEBAB! hahahah, jag höll mitt löfte i en halvtimme! Jaa, det är så med mig och löften-dom funkar inte ihop helt enkelt.

Vaknade förresten för tjugo minuter sen, råskönt att sova lite :D i liiiiike.
och sen så är det jääääääättesorgligt på new moon ;'(  Jag säger ju det, killar är ena jävla snippor !

nej lär glida, måste dricka lite.
hejdå
pussdå

dåhåhå:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0