ryck upp dig förfan

Känner mig förbannat jävla , hmmm... trött? nja det är inte rätt ord kanske, typ LAT! eller deprimerad för jag kom fan nyss på att det bara är två dagar kvar av lovet:( helt obra !! Jag villlvillllvill inte, jag fruktar dom tidiga mornarna när man sitter på bänken i skolan i väntan på att klockan ska bli kvart över åtta. När den blir kvart över vill man dö. JAG vill dö då. Lägga mig ner på bänken, lyssna på musik, somna, eller ja dö.

och vadfan har jag gjort på lovet egentligen? inte ett jävla piss vad jag kommer ihåg :S hehe.
Känner mig som ett jävla drägg som inte orkar ett piss. Största delen av lovet har jag legat under mitt täcke och lyssnat på Twilight. Ridit har jag också, men det känns som en grej jag inte ens behöver säga att jag gör. Jag rider ju varje jävla dag, galet egentligen! Hmm, jag har hunnit med Sthlm två gånger också, med mina homies. fett med najs
och så har det ju varit jul och nyår, men det har det ju varit för alla. tror ja!

Ikväll ska jag typ softilera, new moon ska lyssnas på (ja ni ser ju vilken jävla torrboll jag är)
Imorrn ska jag väl, guess RIIDA! :OO vilken överraskning! Får se om jag ringer till nån halvnajs människa på kvällen och kollar om nån vill chilla lite. Sen på onsdag ska jag träna, weey:D Jag älskar att träna, och det är fan helt sjukt att man kan få samma kick av att hoppa varje gång man gör det ! galeTTT
och sen, ja det vet ni ju.... på torsdag börjar skolan, och ni vet att det är jag om ni ser en halvfet, allmänt skabbig , trött och sur jävel loda runt ! För sur, det är precis vad jag kommer vara första dagen. Jag kallar dagen för sorgens dag, och tammefan visst stämmer det?

näej, ni vet jag har suttit upp i typ en kvart nu, det tär på mig. Måste lägga mig och chilla , det är det jag är bäst på.

hoppas ni har roligare än jag, annars suger det
pussdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0