pluggis-corr

goddagens! eller godkvällerns, eller vafan. skitsamma!

Idag så har det varit en helt okej dag, jag vart JEETTE glad på svenskan när vi fick veta att vi ska stå framme själva inför klassen i typ 10 minuter och snacka om ett valfritt ämne/person! :D
Vet ni hur kul det är eller? :D
Och så först tänkte jag snacka om vampyrer, men sen kom jag fram till att det är nog bara Pilar (som tyvärr inte går i min klass) som skulle uppskatta det :P Alla andra skulle nog tycka att jag har en eller två skruvar lösa :P
Men iallafall, så nu ska jag snacka om Lil Wayne :D:D Hur kul är det inte att sitta och kolla efter massa info på honom lixom ? :D man tröttnar ju aldrig :) Ska redovisa den 17 februari (happy B-day PB !) och jag har redan börjat :D känns svinnajs!
Sen hade vi betygsnack på spanskan idag, hon tycker att jag är lat. och nu ska jag satsa på vg.


Jag saknar Skylark, fem månader sen hon dog idag.
Tiden läker fan inga sår, det vet jag.
Så fort jag tänker på henne så gråter jag.
När jag tänker på alla sjukt roliga saker tillsammans.
RPC-kvalen, MsvA-debuten, ALLT. och hennes pussar, ja dom var oslagbara.
Pussssss, vad jag saknar henne . sjukt, min lilla lilla snuffis. <3
Jag älskar dig Lärkisen.

over and out
corr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0