New moon

Japp, Pilar nu lovar jag att jag ska lyssna klart på första delen av New moon! Har typ 1 timme och 15 minuter kvar :)
det är ju så bra, jag får ont i magen när jag tänker på det :P haha! jag längtar verkligen tills filmen kommer :D muuuhiiii !
bite me

hihi :) Har kollat på top model, fast det är ju lite trist när min HÄEEEY- kvinna åkte ur igår :/ haha, hon var för skön :P Snackade hela tiden! :D typ som jag fast 1000 ggr snyggare :)
Jag vet redan vem som vinner, men det är ändå kul att kolla :) Marjorie eller hur hon stavas är iaf min favorit, sjukt söt tjej alltså! kanske lite blyg.. haha men nån måste väl vara det också ;)

Mariam gjorde min dag igår :) haha, skojja inte jag vart överlycklig :D:D:DD

Nej, nu ska jag hålla mitt löfte till Pilar ;) Så nu tänker jag lägga mig och lyssna på NM ;) :D
pussdå era nötter <3




mjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0