My homie

HÄÄÄÄEEY, eller aa ni som brukar chilla med mig vet hur jag säger det ;) hehehe

Sitter och chillar med Frida, eller jag chillar och hon fiser. Nu får hon ge sig, annars sätter jag henne på första bästa lukt-befriande tåg hem till SILVERHÖJDEN ;D;D;D;D hehehehehhe
Vi har faktiskt ridit, och Timmy den rövslickaren kunde fan galoppera när Frida red ! muhu
Sen gjorde vi tacos, och jag ramlade i hallen :P Skulle springa och öppna dörren för att skrika på mamma, och då var det mörkt i hallen, och våran svarta stora hund låg precis vid dörren. Jag såg inte honom så jag snubblade på honom och ramlade PÅ honom! Så jag låg på honom, och han typ stönade ba; ÖÖHHHHHHMSAFAGF. och försökte resa på sig, och då dunsade jag ner på golvet som en liten klut :( AHAHAHHAAH helt sjukt !

Nu ska vi duscha
hej
pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0