men iiiih

Jaaa jag har mockat hela stallet, duktig idiot Corr :D och så har jag tagit in alla hästarna också, för det här jävla vädret suger pung!
gjorde jävligt ont att mocka med min ljumske och så har jag träningsverk i båda armarna också ;) haha
Så jävla NICE att sluta kl 12 på måndagar :D

Juste, borde ju plugga ja. Men det är så tråååkigt. Sen skulle jag behöva en frivillig människa som vill vara mitt föremål på måndag :) Ska stå och snacka om ett föremål i 2-3 minuter. och jag tycker att det vore roligare att snacka om en person :D så nån frivillig som vill stå framme i klassrummet med mig, bli stirrad på och få enorma applåder efter mitt perfekta snack? jaa, alltså jag vet att ni vill!


09 baby är mitt jävla år!

pussdå säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0