jävla rubriker!

Jag hatar rubriker, det är värdelöst! tänker fan bojkotta dom .

Fick iaf tag på Mr Victor, och han kommer hit på lördag : ))) GUUS. Det blir nog lika mkt garv som det vart i augusti ;)
får se om Frida våldtar grabben också, jag lovar att jag filmar det isåfall! pinky på det

Har också kommit på att jag verkligen måste färga om mitt hår! Det ser fan för jävla rävigt ut alltså! Får säga åt mamma att ringa till tha frissa, för jag tänker aldrig aldrig mer färga mitt hår själv (eller med hjälp av marre)
Seriöst när Marre färgade det förut vart det orange! fast då hade jag iofs blondt hår också...
Ska iallfall inte bli blond än på ett långt tag! Ska nog däremot förlänga hårraffset snart. har ju massa hår liggandes i garderoben.. haha , slut på softandet håret!

Förresten så ska jag och Liza flytta till Hollywood, nån som vill hänka? vi betalar..

Näsh, nu ska jag lägga mig och lyssna på new moon ;) eheheh. Och sen imorgon ska jag vakna, andas in luften och känna lukten av den sista dagen på lovet. mitt älskade lov...
Sen kl tre ska jag träna hos Bergströms , mhihih :D och sen efter det ska jag hem till min underbara älskade fina vackra snygga heta horney friend Pilar Flink :D:D:D Det blir feting chill och vi ska kolla på våran näst favoritiska film- Pineapple Express, om ni inte sett den så sparka er själva i röven och gört! så jävla skön så det finns inte !
Och ni som inte har sett den absolut bästa filmen-Twilight , jaa vad ska man säga till er? ni borde skämmas!

Chill nu då.
pussdå♥

Kommentarer
Postat av: pb!

chill ska det bli! :D

2009-01-07 @ 00:33:37
Postat av: elvis

pineapple express är fett med ruuuuulig :D:DD och ja jag hänger gärna med till hollywood också för den delen:)))

2009-01-07 @ 17:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0