jag blyg ? :OOOOOO

Ja, ni såg helt rätt! För första gången i hela mitt liv var jag blyg! Inte idag, utan det var ett litet tag sen.
Jag tror fan att jag är in love. och jag skämtar verkligen inte! Det är inte normalt för mig att inte komma på något att säga, och bli helt nudel-aktig i hela kroppen! haha , jag vet det är stört! Men ändå, ganska härligt :)
Så.. Man kan nog säga att jag är lite små in love iaf, det är fan stort för att vara jag ;) haha

JUSTEEE, min fina likableksomjag underbara Frida kommer hit nästa helg :D Henne har jag saknat! Det är egentligen helt sjukt att vi bara har träffats en gång. Det känns fan som om vi har varit friends sen stenåldern! haha :D

Och vet ni vad? Jag är sådär jätteglad, och det känns som att jag är 10 år eller något! hahah :D

pussdå , duuu är snygg ! <3


Kommentarer
Postat av: ida

you love in Mr AAAAA`? :D

2009-01-03 @ 14:03:01
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0