Jag är så himla jäkla glad ! :D

heeej :D

Vet ni hur glad jag är eller? Såhär glad är jag inte ofta alltså :P haha! Fick veta idag att jag får ta bort tandställningen om 7 veckor :D:D:D den 6 mars ! Hur härligt? mjau! Fyller 18 den 1 mars, och sen får jag ta bort den 5 dagar efter! Kan det bli bättre eller ?:D Är så glad så att jag går runt och småskriker för mig själv :P haha, typ sjunger lite, och sen jävlar skriker jag! Jag är LYCKLIG ! :D

haha, och sen måste jag säga att Marre och Pilar är ganska kuliga :D Ringde först till Pilar och berättade att jag skulle få ta bort grillzen, såhär lät det då TYP;

jag; åHHHH , nu kommer ingen kunna mobba mig för tandställningen :D
pilar; åh, jag blir nästan tårögd, men det är ju ingen som mobbar dig Corr!

så här lät det typ när jag snackade med Marre;

Jag; MARRRREEE, jag har en asviktig sak att berätta, jag får snart ta bort tandställningen!
Marre; mehh Corr, jag trodde det var något spännande..
jag; men det var det ju
Marre; Vad ska jag nu mobba dig för ?

HHAHAH, Pilar du är iaf snäll :D

Nu ska jag fortsätta skrika, sjunga, vara glad och snacka med min dröm på msn :D hihi´

pussdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0