Jag är en överlevare!

Tur som fan är väl det, annars skulle jag ligga fastfrusen i ridhusbotten! Inte för att jag ramlade av eller nått. men iaf. FIFAN vad det är kallt att rida när det är minusgrader ute! brrrrrrr. Tack för att någon uppfann tåvärmare iallafall!
Var upp till ridhuset först en gång imorse, jag red Timmy och han var superfin. Han kunde tillochmed galoppera i ganska slow fart ;) kors i the fucking tak! Mamma longerade Puma medan jag red Timmy, och hon var fin :)
Sen åkte vi upp till ridhuset vid kl 3 igen, skulle hoppa Ricki. Han var så sinnessjukt fin! Jävligt pigg, men han är ju sån så ;) Sandbrings var också där så det var helnajs! :D

Juste, så fick jag en hel ikeakasse med kläder av Carro Runfeldt , najssss tack :D

Nu sitter jag och käkar massa ostbågar, det är ju förjävla gott hörrneni !
Vet ni vad jag mer gör? Saknar Skylark :((((((((((((  älskling




määän haha kolla vad jävla taggade och koncentrerade vi var ! vi var ett <3

Kommentarer
Postat av: Frida och Filli

ni var finast älskling! <3

2009-01-04 @ 22:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0