Jag älskar dig.

Dom tre orden är i bruk alldeles för mycket tycker jag! Helt seriöst, man kan inte bara säga jag älskar dig till nån sådär. Jag älskar dig betyder lixom något. Sjukt tycker jag att folk skriver det till vem som helst, en kompis dom dom typ har träffat 2 gånger. Älskar man verkligen den personen då ?

Jag kan ärligt säga att jag älskar mina tre BFFFs , Marre,Pilar och Victor.
Jag älskar min mamma, jag älskar mig själv. och jag älskar mina hästar.
Jag älskar ingen mer. Det betyder inte att jag inte tycker om andra människor, men det där älska. alltså, jag kan få gåshud av det..

Småungar som inte ens fattar vad dom egentligen menar när dom säger jag älskar dig.
jag blir så jävla sur alltså! Det är som om det inte betyder något speciellt längre. haha fan va sur jag är :P

Jag vet inte, jag har sjukt svårt att säga till folk hur mycket jag tycker om dom. så, kanske är det jag som använder meningen för lite? hmm...  Nej. Jag tänker aldrig hålla på sådär, och i love you hit och i love you dit! Skit ner er och hitta några ni kan säga det till och verkligen mena det!

Mamma, Pilar, Victor, Marre och Tottosarna. Jag älskar er, det gör jag!

ja, alltså ibland händer det konstiga saker i min hjärna :O
haha

pussdå

Kommentarer
Postat av: PB!

håller med dig, blir oxå sur!

jag älskar dig! <3

2009-01-13 @ 22:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0