hejdå måndagen!

hmm, jag tänkte idag för en gångs skull. Fan vad tråkigt livet är egentligen, det går ju bara runt hela tiden, och samma saker hela tiden.. typ först måndag.. sen tisdag. osv, det är ju skittråkigt! Önskar att det kunde komma värsta överraskningen snart och bara skaka om hela jävla alltihopa! Nått så sjukt, eller vridet eller helt underbart , eller kanske helt fuckat att allt bara vart helt annorlunda! Tänk om allt var annorlunda egentligen. Hur stor chans var det egentligen att just jag skulle bli jag? Jag skulle precis lika gärna ha blivit nån fräsh kille som bor i typ Miami eller nått, typ Ami!
Hur jävla stor chans var det att jag blev Corr ? jag klagar inte på att jag blev mig själv, för jag trivs rätt bra. Men tänk ändå om man hade blivit nån annan! Samtidigt hade jag ju kunnat blivit en fattiglapp också, och det hade inte varit kul.
Ett skak skulle inte vara helt fel, så att någonting bara kunde hända! allt är segt. nått kul HÄND DÅ !

Jag menar, hur jävla kul är det egentligen att på måndagen längta till fredagen, och sen på söndagen få ångest över att det snart är måndag och man måste börja om att längta tills fredagen :S

haha, jaa såhär går det till när jag tänker :P inte alltid så lyckat

Idag har varit en ganska sweet dag alltså! Min boo Ruppa var i skolan :D fast jag tror nog han, Dan och Syffe vart lite trötta på mig på svenskan :( Jag hade Corr-hetset. :/ typ snackade hela tiden, garvade, tuggade tuggummi som hela tiden hamnade utanför käften på mig! Jag ber så fruuuktansvärt mycket om ursäkt grabbar, det ska verkligen inte upprepas. inte än på några dagar iaf...

Lil Wayne - I´m a monster  , jaa det är bara att lyssna och älska. jag älskar honom !

pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0