hajar

Se på fan, det har inte hänt nått mer dåligt :D:D:D

Usch, jag kollade runt lite, och så hittade jag massa filmer på hajar! Jag är totalt livrädd för hajar, jag får panik av att bara kolla på dom! Så jag var tvungen att ropa på min syster när jag såg filmerna. Hon fick stå bakom mig och hålla koll så att det inte kom en haj bakifrån..
Helt allvarligt så mår jag förbannat dåligt när jag ser filmer, eller bara bilder av hajar. Jag typ andas som om jag har sprungit 100 mil , och så ryser jag och blir yr. Just därför har jag bestämmt mig för att någon gång i mitt liv ska jag åka ner i en såndär bur, och så ska det vara massa hajar runt omkring! Jag blir gråtfärdig bara jag tänker på det, men av det blir jag bara mer taggad för jag hatar att vara rädd för saker.. fifiaaaaann ahahah uschhh:( (( ( ((


alltså vilka jävla beasts! brrrrrrr fyfan va läskiga. Dom skulle ju lixom kunna äta upp mig hel och krossa mina ben som om dom vore tandpetare. ihh





men fyfan, nu mår jag illa. så jag måste lägga mig ett tag.
pussdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0