hahahahahah

Marre skickade en asläskig film där en haj åt upp en hund, det började med att jag inte ville kolla på den, och det slutade med att Camilla blir iknuffad i en hajmun !

seriöst, om ni är lika sköna som mig och marre- slå en pling


Corr says:

ne jag kan fan inte kolla marre

Corr says:

jag blir helt yr i huvudet alltså

m.C says:

FYFAN

m.C says:

det är heelt jävla sjukt vilka djur det finns

Corr says:

jaaa dom borde skjutas !

m.C says:

hahaha i huvudet

Corr says:

verkligen ! och sen borde man plocka ut alla tänder på dom och bränna upp dom i ett flammande eld-berg!!"!!!!

m.C says:

hahaha eller lägga dom i cola då fräts dom sönder

Corr says:

hahahahhahah tror du verkligen det ? det vore asballt !

m.C says:

hahaha men har du inte kollar på mysteriet i greveholm?

m.C says:

där gör dom ju så

Corr says:

haah nej gör dom ? : det har jag fan missat

Corr says:

weey

Corr says:

fyfan vad det skulle vara roligt , men ganska mkt cola det skulle gå åt

m.C says:

hahaha till alla hajtänder i hela världen kanske 100 liter cola

m.C says:

mohahhaaaaaaa

Corr says:

mera tror jag : D vilken fest ! !

Corr says:

hahaha

m.C says:

hahaha jag skulle stå i hula hula kjol och kokosnötter över brösten och dansa magdans

Corr says:

hahahahah men jaaaa, fan va sexigt! hahahhaha då skulle jag göra mina MOVES

Corr says:

och sjunga satan

m.C says:

hahahahhaa fan jag önskar verkligen att vi kunde ha en sån brakfest

Corr says:

ahahhaha JAA jag med ! men först måste vi fånga alla hajar i världen, och plocka deras tänder. fan vilken tid det kommer ta

Corr says:

vi får anställa nångon

m.C says:

hahahaha vi anställer camilla vaaa

Corr says:

hahahahahahahahahahahhahahahahahahahha

m.C says:

hahahahaha fan vilka cp:n vi är

Corr says:

hahahah JA , men allvarligt, jag kan tänka mig camilla; stå och vara livrädd och plcoka tänder. och så säger hon; men snäällla marre, åhh Corr tvinga mig inte

Corr says:

vi ba: DO IT HOE DO IT HOE

Corr says:

och sen knuffar vi in henne i munnen på en av hajarna :DDDDD


Kommentarer
Postat av: camilla

HAHAHAHAH NI ÄR SJUUKA! hahahaa

2009-01-05 @ 15:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0