förlåt PB :P

HEJ och hehe god morgon!

Igår lyssnade jag ju klart på första delen av new moon, och jag började gråta som jag aldrig gjort förut :P Så jag var tvungen att ringa Pilar! Och jag tror att jag skrämde henne jävligt mkt, för jag kunde knappt snacka i början. Grät och lät som om jag skulle dö typ... haha!
Men ååååh vet ni hur spännande det är nu eller? shiiiiit!

Och inatt hade jag den bästa drömmen jag nånsin haft tror ja! Och FUCK klockan som ringde precis när det var som mest bra :( hatar klockfan!

haha idag blir en skaplig slappdag, jag har inte ens plattat mitt hår. Och så går jag runt med en t-shirt med typ zeke varg :P haha jag är skön jag vet

näe, borsta tänderna gör man även när det är en slappdag. så ska glida

pussdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu det kan man säga att du gjorde! fick fan pnik! :P

2009-01-15 @ 17:42:54
Postat av: Anonym

// pb

2009-01-15 @ 17:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0