FJANT-LISTAN RETURNS

lovar du att vara ärlig? lite :)
Du heter: Caroline xxxxxxx Englund
Smeknamn: Corr, Carro, Korven, Fetto, Corris, Corren, Carrrlin
Låt just nu: Ne-Yo med Mad :D:D:D:D
Om du röker: fest
Beroende av: twilight
Favoritkaraktär(er) i bok: Edward Cullen!!!!!!!!!!! :D
Vem behöver du mest just nu? guess ;D
Vad tror folk om dig? jag vet inte :P Men jag fick höra att jag verkar vara en bitch innan man lärt känna mig. haha :D
Stämmer det? haha men nej det tycker jag inte!
Vad får du oftast komplimanger för? vad får jag inte för? haha
Vad säger du för att imponera på någon? jag försöker aldrig imponera på folk.
Hur imponerar man på dig? det är svårt ;) bra jävla humor gör mig impad ;) haha

Brukar du skratta för dig själv? hahahah JAAAAA
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Nej braa Corr;) Jag skulle bli avis om du fick honom;) haha skoja, men lite ;) (enda jag har kvar) haha
Vilken är din favoritmålning? öhhh
Vart bor du ? Fräbrunn ftw
Trivs du där: haha jarå
Äger du några converse: japp, men dom har jag i stallet bara
Festar du mycket: njäe inte massa
Brukar du bli full: då&då när det är partyY
Vad har du för mobil operatör: telia , hehehehe
Är du allergisk mot något: aa! nickel och marsvin ;)
Har du haft sex idag: nixpix
Nästa mål i ditt liv: typ höja mina fucking betyg
Hur svarar du i mobilen: olika, typ HEEEEEJ om jag är glad. annars: aa hallå
Vem ringde du senast: Victor
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: men hej, fan va svårt det är att få tag på dig! Du är som värsta presidenten! och sen massa babbel :)
Antal sömntimmar inatt: 10 :D haha
Sov du ensam: nja, min hund :D haha
Tycker du om din pappa: men ja det gör jag väl
Brukar du komma i tid: hahahaha NEJ
När mår du bra: när jag är glad, typ när jag är med kompisar , och hästarna
När blev du fotad senast: nyår
Hur känner du dig nu: mätt, trött och söt
Vanligaste färg på dina kläder? svart, hmmm grå? och blå kanske, jag vetinte
Vad tycker du om fötter: BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Är du smart: nått fruktansvärt
Är du aktiv i skolan: aj, jag fick hostattack
Vad saknar du: Skylark <3 och Viccepicce som jag inte träffat på rålänge
Hade du en bra kväll igår: njaa, jag sov :D
Favorit dryck på morgonen : oboy eller juice
Rakar du benen: japp
När brukar du gå och lägga dig: beror på va
Är du blyg: MEN NEEEEEEEJ, jag har varit det en gång i hela mitt liv!
Sysslar du med någon idrott: jaa
Vill du hellre ha mail än brev: brev är ju svinmysigt :D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: det beror på :) haha
Har du spytt offentligt: haah men ja
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: det ska vi inte prata om :)
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: knulla vad annars? och kissa stående och så skulle jag köpa kläder i MASSAAAAAAAAAAA
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: många
Är du nöjd med ditt liv: japp :D
Om inte, vad vill du ändra på: inte ett smack
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: neee
Är du bortskämd: ja
Vad gör du i morgon: rider, lyssar på musik och garvar


BOOOOOOOOOOOOOOOOORING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0