fantastiskt!

men neeeej !
Jag fattar inte att klockan bara är typ 10, och ändå har det hänt massa dåliga saker! Vissa dagar vill man ju bara avlida!
Började med att jag skulle gå upp, då slog jag huvudet i taket MEN AJ! Gjorde skitont verkligen! Sen skulle jag sätta på mig mina softar-jeans , och det var HÅL i dom! fyfan, ! Jag tror jag ska sy igen det, för jag får skitsnygg röv i dom. hahaha
sen så idag när jag för en gångs skull skulle käka frulle, då fanns inte mina mackor :OOOOO Sen skulle jag borsta tänderna och då hade vi bara pepsodent-tandkräm, och det är ju så äckligt så man nästan kräks.
Sen ut i stallet och frysa ner sig! Och vad tror ni händer då? men joo, det har blivit lite is vid vattnet, och såklart så skulle jag absolut gå där , och halkade och ramlade. Jag låg kvar ett tag och funderade på vad fan jag har gjort för fel här i livet? haha , seriöst jag är nog den klumpigaste och mest olycksdrabbade nörd jag vet!

Jag funderar fan på att gå och lägga mig och inte vakna upp förns det blir sommar!
som marre säger ; Jag är fan patetisk

på fredag kommer min baby, vi ska guuusa <3 mjau på dig

pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0