:) ) )

dom där tre ↑ står för mina hakor :D i like

Vaknade nyss igen, vettefan varför jag är så trött egentligen. det vart ju inte så sent igår eller så.. kanske börjar bli sjuk eller nått? Nu sitter jag och får punkteringshål av Grynet (en katt) som typ sticker klorna i mina lår, mmmm det känns skönt. mjau katten. ajj
heheh, och sen ligger hon och glor på mig, det är skräckinjagande. Undrar vad hon tänker egentligen, kanske; åhh tjejen har mer hakor än mig, mjauu. eller typ; åhh ihh grr fy så sunkig hon ser ut idag.
haha man vet ju aldrig :D nej nu räcker det katten, nu vill hon tydligen punktera mina små (men högt älskade) pattar också. fyfan, där går gränsen! så nu fick hon en kick i rövva :D

haha, fan vad dryg jag är :D jag slår vad om att ni inte skulle orka vara mig en enda dag!

pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0