dubbel-syn

Hej!

Nu sitter jag och chillar med Victor. Frida är och duschar för hon luktade snusk!
Öhm, vi ska kolla på film snart. Barnhemmet. Jag kommer bajsa på mig, eftersom jag inte är en skräckfilms-människa! Seriöst så blir jag så rädd att jag kan börja grina! :'(

Imorrn åker mina fiskar (V&F) hem. böhö

Alltså, sen fattar jag fan inte hur Frida lyckades få sitt körkort. GALEN! Typ höll på att köra ner i diket. Och sen säger hon; jaa, ibland ser jag dubbelt, och då är det svårt att köra bil. hahaha
och sen satt vi i sängen idag, och hon låg och sträckte på tårna och sa; Åh, jag är så snygg, jag borde bli isprinsessa ! hahahhahahah fula fan!


nej, nu ska jag kila.
hörs
pussdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0