bring it over heeeere

värmen menar jag ! Jag tycker att det är fruktansvärt orättvist att det finns vissa länder som har varmt tamefan året runt! Dela med er, snålapor! Det är typ samma sak som om jag skulle ha precis ALL cola i världen, och inte dela med mig. Då skulle ju folk bli skitsura. Och nu är jag skitsur för att värme-länderna inte kan dela med sig av värmen! fan ta er! jaa, hoppas verkligen att fan tar er!

gissa vad jag har gjort idag? men rätt gissat! jag har frysit och ridit! Nu ser jag ut som en fet snöboll med röda kinder, ILLRÖDA tår och blåa fingrar! Min näsa har tappat känseln och jag är allmänt stel i hela kroppen. det här suger, ge mig sommar och värme. Eller... om det nu är så jävla nödvändigt att det ska vara kallt, varför kommer det inte snö i massor ? kan någon tala om det för mig?
 
Nu lyssnar jag på musik, det gör mig glad och varm (eftersom jag inte kan sitta still)
Fyfan vad jag älskar det! <3
Men just nu har jag fått för mig att typ bara lyssna på lugna låtar :OOOOO helt otroligt, för förut var det annat som gällde! heheeee. Men det är nog bara ett tag nu ! Iallafall så är det chill som fan

typ;
Usher - This Ain´t Sex
Craig David - Insomnia
Ne-Yo - Mad
Claude Kelly - Little miss perfect
och MAAAAAAAAAAAAAASA fucking mera!
vettesjutton, dom kanske är gamla. men ACK, haha ack så schöna

V.I.P
pussdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0