är jag galen?

Är jag det ? galen alltså?
Jag längtar fan mer tills november än till sommaren! I november kommer New Moon på bio :D:D:D iiih jag dör!

ah idag så äre chill för jag är skitglad.
mamma har tjatat att jag ska börja gymma, och jag sa att jag vägrar utan en personlig tränare som slavar åt mig. haha, och tammefan så gick hon med på det :) så nu blire gymmmiiish, GO CORR !


Idag var det dans på idrotten, det var fan kul. Inte för att jag är nån vidare talang, men jag hade förbannat kul iaf ;) garvade nog mer än dansade :)
Först så dansade jag bugg och så med Ruppa, det gick otroligt bra, vi är dom nästa deltagarna i Let´s dance :) Var lite svårt för att Ruppisen är ju något längre än jag :P
Och sen så dissade Ruppis mig, och då dansade jag salsa med DAAN :D Vi var ett bättre par, och satan vad våra höfter fick arbeta! Det var fruktansvärt påfrestande, så nu ska jag ligga och sova hela kvällen.
Kolla på top model ska jag också göra, och vara glad att jag inte är en av dom :) för tänk va drygt att inte kunna käka en negroball när man vill lixom:P jag skulle inte fixa det!
Mamma är ju galen, hon har fan inte käkat godis på rålänge, jag tror jag ska pilla in en choklad i hennes mun när hon sover :) det vore lite busigt. och busigt=kul

hihi, och så ber jag om ursäkt till alla som jag drygade sönder mot idag :) jag var på lite corr-humör. he he he :)

over and out
corr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0