apelsiner

Här sitter jag, Corr den mäktige - och käkar apelsiner! Så fruktansvärt nyttigt så jag får skaplig huvudvärk ;/ :D
Min välfödda kropp är inte van med sånna nyttighets-tramsgrejer! Här är det vanligtvis andra bullar som gäller!
Jag har däremot tryckt i mig 4 apelsiner, så jag är mätt iallafall :P Tror att jag kommer få springa på toaletten sjuttielva gånger inatt, för jag blir fruuukstansvärt pinknödig av apelsiner och JORDGUBBAR. haha, i sommras var jag fan stammis på toaletten! mums för jordgubbs-kiss!

Men guuuuud, nu fick jag syn på mina naglar! Ni kan inte fatta hur dom ser ut! Långa som hor-naglar och rött flagnat nagellack! not so me om jag säger så... Ska cuttttelicuttta dom och ta bort den jävla färgen imorrn ;P det håller lixom inte att gå runt och se ut som en transa.

Musik är det som gäller nu! min jävla drog! Jag får fan panik om jag inte kan lyssna på musik, typ börjar dreggla, skaka och tugga fradga. mmmmm jag vet att ni vill smaka. slickelislick


du är så fiiiiine så jag dör :):):):)
herregud, lyssna på mig:P

pussdå era fjantar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0