2 januari

nu är det en dag mindre än två månader tills jag fyller :)) det är najs! och innan det ska jag fixa mitt house :) det är nästan ännu mer najs! Tänk va massa guus det kommer bli, mihiii :D

Jag sov ju i princip hela dagen igår, och jag tror fan att det gjorde mig tröttare :/ / haha, iallafall så är jag skittrött idag med! Men rida ska jag göra idag iaf, då blir man ju pigg :)

Alltså sen måste jag säga, om man vill gråta- lyssna på twilight, new moon och alla ljudböckerna ;'( Allvarligt, jag brukar inte gråta så ofta, känns lite jobbigt eftersom vissa människor inte ens har rent dricksvatten, så ska jag slösa vätska på det där viset. hehe, men iaf jag gråter som en bäbis när jag lyssnar på det ! Tårarna sprutar och jag ligger fan och hulkar . hahaha! och sen när det är icke-sorgligt , då får jag gåshud. alltså JAG ÄÄÄÄLSKAR DET,

Nu sitter jag och lyssnar på musik. jag är lite kär i Mad med Ne-Yo :)))) i like
ska snart kladda på lite smink så jag ser levande ut. :)

juste, det är ju 2009 nu! Känns jävla bra ska ni veta!
I år händer ju ganska mkt faktiskt, typ jag fyller 18, (det gör m och p också♥) , sen så är det sista året på ponny, och då har jag turen att få tävla Ricki , sen så blir det Rhodos i sommar med tjejerna, och sen massa, och sen blir det operation i november.

Juste, det här med operation. Jag har ju en fuckad handled. Bröt ju handleden för 5 år sen på Irland, och när dom skulle operera den så spikade dom i tillväxtzonen. Så ena benet har slutat att växa, medans det andra växer. Så att min hand blir sned lixom. Och sen är den helt instabil, för det är någon liten grej som håller ihop benen, som inte ligger där den ska. Därför får jag förbannat ont i den ibland. Men i november ska jag operera den. Då ska dom förlänga det kortare benet, och då tar dom ben ifrån höften och förlänger med.
Ska bli jävla skönt att få det gjort, så jag kan börja boxas å sådär :) Enda dåliga är att jag inte kommer kunna rida på 3-4 månader. helt sjukt länge, men det var tydligen så allvarligt.. blir iaf gips i 6-8 veckor. det är ju ingenting efter att ha legat i sängen i 3 månader ;) haha!

nej men jag ska sluta jiddra
pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0