wohoooo

Men tjenixen igen va !

Jag är lite glad just nu för att det trådlösa funkar på min dator :D:D::D::D så jag kan ligga in my bed in my house och chilla med my computer! :D hihi!
En råsunkig sak är bara att msn inte funkar för att det loggar ju ut hela jävla tiden. Och jag som är så förbannat teknisk kan ju inte fixa det heller :P Måste se till att Victor kommer och hjälper mig, han ska väl ändå hit när jag fyller hoppas jag :)

Nu sitter jag i soffan och kollar på Du är vad du äter. egentligen stämmer inte det, för jag är faktiskt inte en oboy, även om jag äter/dricker massa sånt. :) okeeej då jag vet att oboy är skit sött så okej okej jag är väl lite som oboy då!

Jag har lite panik också för jag vet inte hur alla mina ridkläder ska få plats i garderoberna :P seriöst jag har fan typ 20 jackor :P haha help

och så måste jag säga att jag är så himla pucko ibland, för jag tänkte inte på att jag var tvungen att skruva upp värmen i huset nu när jag har flyttat in :P Så inatt vaknade jag och frös som en jävla apa! Och jag kan ju inte sova i massa kläder, för då får jag panik fan. Så jag angrep min hund och tvingade henne att ligga på min mage :) Då vart det lite varmare faktiskt :)
Usch, det värsta jag vet är att sova med strumpor. det borde fan förbjudas , hatar att sova med folk som har strumpor på sig också! Känns som att det är ett monster som ska äta upp en när man kommer åt fötterna på människan då :P haha jag har verkligen konstiga saker för mig :) Men nu äre ju så att jag sover med en hund för tillfället, och hon har fan inga strumpor, men hon är jävligt luden. det är lite äckligt, men hon är ju en hund så det är okej.

Ska fodra hästarna nu, annars tror jag att mamma stryper mig :) hihi sött av henne va

Jag längtar tills i helgen, då äre tävling på g ! :D På lördagkväll ska jag till Pilar också och fira kvinnan som har fyllt 18 : )
ihhh jag fyller faktiskt 18 nästa söndag ! :D fan vad jag längtar. och så fredagen efter ska min tandställning bort :D:D fan vad snyggt det kommer bli! satan vad jag ska garva hela tiden :D och sen ska jag bleka dom , men mammsiii ska kolla nått bra ställe först :) eyyyy fett white ska dom bli : )

just det hästarna..

pussdå
korvarnas kungliga korv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0