vid fusk ska man fan vara tjej!

hej!

sitter och gör NADA! det är rätt skönt ändå :)

Hade Natur prov idag :P he he he, det gick bra tack vare olika stora pattar :) haha, nej men seriöst vissa people stoppar väl papper där jämt ? :D
Dan sa förut att det var orättvist att han var kille när det gällde att fuska  :) Sen sa han också att ; fan , killar kan ju faktiskt stoppa det mellan skinkorna. då vart det för mycket, så jag gled ljudlöst därifrån!

Iallafall så hoppas jag fan att jag klarar det där satans provet! Jag tror att det är just Satan som har kommit på att vi stackars elever som egentligen har annat som är mycket roligare för oss, måste plugga Naturkunskap! Naturkunskap och jag går inte riktigt ihop, vi är osams typ hela tiden!

Imorrn har jag matteprov , det är iaf lite mer människovänligt! Mr P är fan den skönaste läraren jag vet , haha jag fick typ hjärtattack igår muhuhu och det fångades på film av den alltid så vackra (med micket micket snygg röv) Elvira ! Så hm det kanske kommer upp här snart. Måste fan skälla lite på Pilly och Marre för att vi inte har gjort några roliga/idiotiska filmer på ett tag! ; )

nej nu ska jag nog döna av ett litet tag

puss och sånt va



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0