träning:D

Tjuhu!

Blev ju ingen skola för mig idag, chill! Var på träning på Jump Club med Ricki älskling :) Tränade för Lotta Björe. Ricki var så sjukt fin :D han är helt underbar <3 Lotta tyckte att han var jätte elastisk och explosiv ! haha, de ni ;)

Nej men imorrn blire ju skola :( stackars lille korven. Och det som suger mest är att Ruppa min babyboo inte kommer vara i skolan på hela veckan :( buhuuuu.
Imorrn har vi idrott kl kvart över åtta = dödsstraff. Sen har vi tre timmars hål ! så jävla pissigt.
enda softa är att man kan sminka sig efter idrotten , man behöver ju inte stressa :P så då kan man alltså sova längre imorrn och gå till skolan osminkad. fyfan vad jävla fyndigt :)

näej , fasiken va tråkigt jag har nu.. hm Miami ink börjar kl 7, men det är ju ett tag dit.. Ami ringde igår och sa att han ville att jag skulle komma dit och gadda mig, rätt sött av honom tyckte jag :)

nää nu orkar jag inte mer
over and out
corr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0