träning

heyhoooooe

Träningen gick bra :) Har ju bytt bett och träns på Trixie så hon är helt annorlunda nu. Så nu är det jag som måste lära mig rida på ett annat vis också :) mygyg. Nu måste jag faktiskt rida på ibland, istället för att bromsa 24/7 :D Nu fick hon tillochmed långt i en kombination, och det har fan aldrig hänt förut ! ehehhe

Nu ska jag chilla hela jävla kvällen, lär duscha nu för jag luktar fan inte så gott alltså :) Sen ska jag sätta på mig waaaaaaaay to förstora kläder (det bästa som finns) dricka fett med oboy , och spana in tvn JAO :D

Sen ska jag knäcka näsbenet på en viss människa också :) Jag vill höra hur det knakar riktigt sådära , helt fantastiskt :D
närå, kanske inte näsbenet ett annat ben går också bra  :D

Och på lördag är det alla jävla hjärtans satans dag :) (GUD VA KUL) Jag tänker spotta på alla hjärtan jag ser :)
Sen tänker jag också hugga händerna av alla människor som håller hand, ni vet sådär snuttiplööttit. yäk
nej, och sen ska jag dö också. dö ensam :)
fin dag va?
lär bli den bästa dagen på länge :D i can feel it

over and out
happy-corren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0