spoooooortlooooov! :D

wihu vad jäkla skönt va ! :D

Skolan var chill idag alltså :) eller det började ju med ett matteprov, men det kunde jag ingenting på så jag drog så fort man fick. Så det blev hål från 9 till 12 ! kors va! Och herregud vad jävla roligt det var när Syffe ramlade när han spelade pingis, seriöst så trodde jag att jag skulle dö! fyfan ja :) Hm aa och sen var det samhäll och det är asroligt :D fast just idag satt jag bara i bibblan och chillade :P Sen hade vi data och wiho jag lärde mig skriva alfabetet, grattis.
sen orkade jag inte idrotten som var yoga (hehe) så jag drog hem.

Har ridit nu och fixat alla saker tills imorrn :)
wish me luuuuck va ! :D

pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0