shopping blir man glad av

det vet jag :)

Var till vås med mamma idag, mjauuu jag vill ha vår nu ! Köpte två par skor, ett par vita converse, fast dom ser inte ut som vanliga converse :P haha. och sen ett par som jag kommer behöva hjälp att gå i :P Pilly kan lära mig!
och sen köpte jag en skinnjacka också, fett chill nu vill jag ha sommar.
mamma vill tydligen fortfarande ha vinter för hon köpte en lång goose och typ nån långärmad tröja från boomerang. Jag villllllll ha soooooooooommmmmaaaar


jag är glad idag också, för nu är Ruppa hemma från Åre. Han lämnade mig ju en hel vecka :'( Men nu jäklar ska jag klänga mig fast på honom så han aldrig mer kan dra ! :D :D :D :D


the hills nu

over and out
corr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0