Röken är sjuuuuk

men hej

igår var jag ju hos PB, massa tjejer vare också :) jag var astrött så jag var inte så jävla rolig men det var trevligt iaf :)
Efter ett tag drog dom flesta vidare. Jag, Pilar, Lisa, Casey, Mandy, Sannah gick till Andreas där Sara va :) Pilar, Casey , Sannah och jag vart kvar till typ halv fyra tror jag, då gled vi hemmåt.

Sen ska vi ju inte snacka om min och Pilars flipp! haha helveteeeeeee, jag vart fan pigg i kanske 5 minuter sen ville jag spy som en apa!! Men icke, jag klarade mig! :D Fattar inte att folk kan hålla på med sånna grejer på heltid :D haha eller vad säger du PB?
haha

haha ja jisiiiiies.
Sen idag var jag fan tvungen att gå upp kl typ halv 10 hos PB, för mammi och jag skulle till ikea och checka saker till huset. fett mycket blev det :D wei, och vi beställde en soffa. Den som jag ville ha var man tvungen att beställa och vänta på i 30 dagar, bajskorv! Jag får ligga på golvet så länge ;)

nej men nu ska jag snart kolla på OTH och sen Gossip Girl!

en vecka och sen är jag old.

pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0