morrn!

morrnmorrn, jag är ganska pigg och glad :D

Ska glida in till Pilar snart, eller ah typ om 40 min. Sminkar mig där, det var för jobbigt att göra det nu :P för mycket arbete lixom .. ;D

Lyssnar på musik gör jag , det är fan det bästa som finns! Jag vet att jag säger det jämt, men jag vet inte hur jag ska kunna beskriva hur mycket jag verkligen älskar musik! AH jag älskar Lil Wayne ft Bobby Valentino med Mrs Officer, kolla hur sjukt snygg Wayne är i den videon, jisses ja. Man dör ju ! :D

jag är sjukt shoppingsugen, det brukar inte vara ett bra tecken för min plånka. eller, haha jag äger inte ens en plånka faktiskt.. jag har cashen ihop rullade i fickan ist , sjukt mycket bättre ;)

PB, blir det flipp idag igen? Jag har fan fått ett sug efter det där alltså! det är fan inte bra, men vad ska man göra? haha, men det är ju lite kul , fett happy blir man iaf :D

Förresten så tror jag att jag håller på att bli sjuk :S asont i halsen, vore ju typiskt mig att bli sjuk till min födelsedag :'( då får olsson ligga i sängen och guusa med mig . eller ah, annars kanske jag ringer in någon annan än olsson :) hohohoh
hehe

nej men seriöst nu ska jag borsta gaddarna, ni vet det måste man

pussdå

pussdu

Kommentarer
Postat av: sandra

du går fan inte o blir sjuk nu ditt as!

2009-02-25 @ 21:07:58
URL: http://saandraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0