måndag förfan

Nu är mitt hår mörkt, kommer nog tycka om det sen. Gillar aldrig färgen när det är precis nyfärgat.. ysch , så imorrn tänker jag nog gå med Syffes keps eller nått :P

Svinsoft väder idag alltså, red ut på Timmy och Trixie och galopperade massa i snön. så jävla kuul :D

Måste också säga att jag fan vart lite småkär i Syffe idag på svenskan, för jag har aldrig sett någon vara så jävla skitsöt :D Jag vill också åka pulka , så vi får väl se då ;) mhuhuhu

och va fan Ruppa! Här har jag väntat i en hel vecka på dig, jag har inte kunnat sova på nätterna för att jag var rädd att du hade gjort illa dig när du skidade, och jag har inte kunnat vara glad.
Och idag var jag superglad när jag skulle till skolan för att: JA IDAG ÄR RUPPA DÄR ! men , vart var Ruppa? inte där:(
Mitt hjärta är fanimej krossat och jag sitter här och gråter. Kommer du inte imorrn ska jag bita dig i bägge öronen tills dom går av ! jag svär

Ah men iallfall , nu har jag tråkigt. Eller så tråkigt som man kan ha när man lyssnar på musik ;D Helt seriöst så är jag beroende av Im at war med Sean Kingston ft Lil Wayne.



Im at war with the love of my life♥

och jag saknar mina snuskisar Pilar och Mariam. er vill jag äta, mmmums

lär glajda vajdare, örkar ente skreva någe mära

over and out
corr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0