korven goes trötter

klockan är fan inte ens åtta, och jag sitter och gäspar och är sjukligt trött. Kollar på Miami Ink också , så jag dregglar lite också. Ami är så sjuuuuukt snygg , hjeelp va!

Imorrn blir det att slajda upp ur sängen kvart i sex. Kvart i sex people!! Så börjar mitt sportlov ;) haha!
På söndag blir det heller inte så lång sovmorgon, för då lär jag ju ha sovit hos PB. Så ska jag hem och rida Trixie och sen ska mammi och jag till Västerås och shopppppppppppppppa. ah, fast det kommer bli mest saker till huset. ska kolla på typ soffa, köksgrejer och massa shit. haha, känner mig fan old av det här :P
Men så hoppas jag att vi hinner springa in på boomerang också så jag kan få pröva min älskling, mjau världens snyggaste rosa tröja :D Den vill jag fan ha i Bday present : )

Även om jag är trött så är jag på jävligt bra humör, fast det tror jag har med Amis ansikte att göra.. och hans tattueringar, och hans ögon, och.. ah just det lugn corr
höhö

 men uuuuusch nu var det en snubbe som gaddade in en HAJ! är duden galen eller ? buhu jag hatar ju hajar, fyfan vad äckligt.

nu ska jag dricka hoooootttt oboy, typ lika hottttt som marre PB och jag. det ni, smaka på hot!

pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0