kan man ha för mycket kläder?

svaret är både ja och nej. Nej, för att jag älskar kläder och att man aldrig faktiskt kan ha för mycket att välja mellan. Ja, för att det är fruuuuktansvärt förbannat drygt att ha mycket kläder när man ska flytta alltihopa! Shit, jag har asont i armarna.

hihi, nu är min säng ute i huset så jag sover där nu :) sweeeeeeeet! kommer säkert vakna mitt i natten och vara skiträdd för att jag är ensam :P jag får typ ta hit Marre Pilly eller Viccepiccenicce så jag slipper sova alone! :)
Så har jag ju som sagt fått tv, fast den är inte ikopplad än.
heheheheheh fan va såååft

och så idag snackade jag med Syffe, och han ska få komma över när han vill :) Han ville väldigt gärna vara med när det var massa tjejer hos mig, och ahaha då ville han helst att det skulle vara pyjamas-party för han hade en blå pyjamas hemma :) fan va söööt

nej nu ska jag kolla på tv med mamma och mormor. haha :D Miami Ink, ;) Mormor är ju iaf van med morfars alla tatttooos :) chill och snart blir jag 18 och då ska jag fixa en egen

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0