jävla skit

Men SHIT vilken kul fredag jag kommer ha. Ensam hemma, inget bra på tv, och allt är boooooring!
Jag ville ju softa med Pilly och Marre, röka vattenpipa, käka chirre, dryga, garva, och snacka en jävla massa skit. men nejnej, ingen jävel kan hämta mig imorrn. kul.. verkligen skitkul..

nu ska jag deppa här i min ensamhet, tycka synd om mig själv och lyssna en jävla massa på Lil Wayne.

over and out
en surig corr


FÖRRESTEN, jag hade en skratt-attack idag. Leo och Dan skulle redovisa sitt arbete på samhällskunskapen, och så gjorde Leo en HYSTERISKT rolig sak som tydligen bara jag såg. Så jag började ASgarva i ett knäpptyst klassrum, och jag kunde verkligen inte sluta, så jag var tvungen att gå ut och sätta mig i korridoren och garva klart. haha, så jävla kul när det gick förbi folk och jag satt och garvade som en gris för mig själv :P sen gick jag tillbaka in i klassrummet, men så fort jag såg Leo så började jag garva igen.... Killen är humorn själv, helt störd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0