ibland hatar jag människor

så jävla skitsur!

Vafan är felet på vissa människor? vavav? Ibland önskar jag fan att jag var ett djur, en fisk eller vad i helvete som helst ! Allt är bara drygt , och som människa måste man tydligen vara som alla andra människor. BAJSA NER ER !
Varför tror folk att dom vet hur jag känner? jävla dumma satjävlar. Bara jag vet det, och vafan så ska det väl vara?
fan va sur jag är alltså!
och sen tjuhodiliidg så får man helt plötsligt inte säga precis som man tycker. Och om man inte tycker om folk som säger vad dom tycker så ska man fan inte vara i närheten av mig.
nej nu vet jag vad jag vill bli, jag ska fan bli en vampyr! de ni! så ska jag suga blodet ur alla jävlar, sen ska jag spotta dom i ögonen och le ! jävla människor.

jävla satans jävla skitmänniskor!

låt mig vara förihelvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0