Heby

Morrrrn
fasiken va trött jag är, blä

igår var det ju tävling i Heby igen :) Hästarna skötte sig :) Båda var felfria i LBn och så hoppade Timmy LA också, och hade ett ner. Haha, han var fan lite hemsk då alltså :P Hoppa kan han, men han är ju inte speciellt duktig mellan hindren :P
Nu blir tagg till lördag för då är det tävling i Avesta, då ska Rickan också gå LA :)


Just det, om ni ser mig i skolan idag. -BLI INTE RÄDDA :) Jag har en förklaring till varför jag går som en påtänd transa - hålfotsilägg. mjumms vad icke skönt det är alltså.

Nu ska jag ta och sätta på ett Hello Kitty plåster på mitt finger som har spruckit. Jag tycker dom plåstrena är fina, men alla andra säger att det är emo plåster :'( emosar använder väl inte plåster heller? dom vill väl att blodet sprutar eller va?

åh, jag träffade min olsson babe igår. sjukt snygg är hon, och lika jävla korkad som vanligt :D jag har saknat det :D Den enda skillnaden var att hon inte var vitblond längre :O helt normalblond! galet kvinna!

nej lär släpa mitt aaaaass till skolan, för ni vet jag ÄLSKAR ju skolan :D
just det, fick mitt hus igår. nu jeklar.

over and out
corrborr

Kommentarer
Postat av: sandra

vadå korkad? vad är det för skitsnack? Jag är smart.



RIP Mitt vitblonda älskade hår :( <3333

2009-02-16 @ 10:23:16
URL: http://saandraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0