härliiiiiiiig dag

shululu

Skitsur vart jag när jag kom till skolan imorse kvart över åtta, och första lektionen var inställd :O BAJSA !
Sov ju hos min honeybooooo Pilly inatt, möhö det var sweet <3

App, men iallafall så slutade jag 11 och sen satt jag och vääääntade i skolan i flera hela minuter, och sen kilade jag till sjukgymnasten. Ganska najsigt att jag har blivit bättre :) ) ) )

Nu har jag ridit Timmy my man , och snart ska jag ta in dom andra hästarna. Ikväll blir det träning på Skästa med Trixie :)

just det, idag har jag lyssnat på Wayne sen jag vaknade imorse :) så min dag är fan suverän. mjuuihii
nu orkar jag inte vara seriös längre, fan vad jag hatar det. juste, snart flyttar jag in to myyyyy house. det blir råchill och P och M ska bo här har jag bestämt : )

näe,



MIN MAN :D

over and out
corren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0