grrrreat

yeees score!
fan
Jag var överlycklig för att jag skulle få aslång sovmorgon imorrn , yees tänkte jag och var extremt glad. Jag tillochmed dansade lite! ja, ni såg rätt. jag dansade. Och sen kommer min kära mor och säger; Men corr du ska ju till tandläkaren tjugo över åtta imorrnbitti. Jag började näsan gråta, jag lovar! Vad i helvete!!! Vilken jävla puckad tandläkare ger en 17åring tid klockan tjugo över åtta? fuckfuckfuck, där rök min sovmorgon. och där rök mitt bra humör!
En bra sak är iaf att min tandställning har gått sönder igen, så att då kanske dom kan fixa den imorrn. Fast, dom hade ju kunnat fixa den kl typ 15 ist för kl 8!

Måste fan börja förbereda mig för att komma upp imorrn redan nu :P Ska fan dricka sju redbull med något roligt iblandat innan jag lägger mig och "sover"!!

Ähh

nej, jag lär väl fixa dom där redisarna.

fan så måste jag duscha också , aaaaaaaaah mitt liv är för jäkla krångligt alltså!

pyssva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0