friiiidayyy :D

fett skönt, eller vad säger ni?

jag har fan tröttnat lite på att blogga, faktiskt så tränar jag istället för att blogga nu :P haha! jag ska bli asvig nu har jag tänkt så jag gör askonstiga saker med benen som tydligen ska vara bra ! haha fyfan jag ser ut som en jävla flodhäst när jag tränar ;) haha

Idag så simmade vi på idrotten, alltså jag hatar verkligen att bli blöt och kall ! haha, det sög men jag var rätt duktig även om jag klagade hela tiden och mina pattar hela tiden höll på att ramla ut. fan, jag måste nog köpa en ny bikini :D haha
iallfall så dog jag lite också :D:D:D mhihih tur att min kropp är som den är så att jag höll mig flytande ;) mjajajajauuuuu , och jag såg allt att Vicky dregglade lite också ! he´s mine :D

näe , astråkigt är att jag inte kan chilla med P och M idag : / buhu<3

nu ska jag musika.

over and out
corr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0